Twórcy wyjaśniają Ostateczne Wyzwanie Gauntera!

Podziel się

Poniżej przedstawiamy Was wyjaśnienie twórców Gwinta dotycące ostatnich zmian. Ze względu na istotę informacji oświadczenie zamieszczamy w całości 🙂

Cześć wszystkim!

Ze względu na premierę dodatku Pan Lusterko, który wprowadził mnóstwo nowych kart i dodatkowej zawartości, które zajmą Was na długie godziny, postanowiliśmy zrobić miesięczną przerwę pomiędzy Podróżą Geralta a kolejną (kogo będzie dotyczyła? Księżniczki, kozy Guślarza? Kto wie!). 

Jednak na wypadek gdybyście szybciej się znudzili i chcieli zgarnąć dodatkowe nagrody przygotowaliśmy Ostateczne Wyzwanie Gauntera (to znaczy, Gaunter przygotował). O co w nim chodzi? Już tłumaczymy:

W sumie Wyzwanie składa się z 6 etapów. Każdy etap dotyczy 3 frakcji i trwa 6 dni. Po zakończeniu etapu jedna z frakcji zostaje wymieniona na kolejną. Poniżej znajdziecie pełen harmonogram: 

Dodatkowo, na każdym etapie Wyzwania, beczki frakcji, które biorą w nim udział, będą przecenione. 

Na początku każdego etapu możesz wybrać frakcję, którą wspierasz i dla której chcesz wykonywać zadania. Za każde z pierwszych trzech zadań otrzymasz 30 Połówek Koron, a za czwarte jeden z tytułów: 

  • Skellige — Łupieżca
  • Potwory — Najeźdźca
  • Scoia’tael — Matka
  • Syndykat — De Aldersberg
  • Nilfgaard — Generał
  • Królestwa Północy — Wygnaniec

Po ukończeniu czterech pierwszych zadań, odblokujesz piąte, które zapewnia 1 Punkt Nagród i może być powtarzane codziennie. 

Mamy nadzieję, że będziecie się dobrze bawili przy tym dodatku!

A jeśli zastanawiacie się jak ma się to Wyzwanie do systemu nagród dziennych i Podróży, przygotowaliśmy krótkie FAQ.

___

FAQ: Zmiany w systemie Dziennych Koron a Ostateczne Wyzwanie Gauntera

Co stało się ze starym systemem nagród dziennych, w którym otrzymywaliśmy Punkty Nagród za 6/12/24/24 wygranych rund?

Kiedy wprowadziliśmy Podróż, odeszliśmy od starego systemu dziennych nagród. Jedynym wyjątkiem byli gracze, którzy osiągnęli 100 poziom Podróży przed jej zakończeniem — tymczasowo otrzymywali oni dostęp do starego systemu dziennych nagród (bez “mniejszych nagród”), do momentu rozpoczęcia kolejnej Podróży. Warto zaznaczyć, że przy kolejnych Podróżach stary system nie będzie już powracał. 

Więc dlaczego system został zmieniony w lipcu, skoro dobrze się sprawdzał?

Kiedy już wiedzieliśmy, że w lipcu nie będzie kolejnej Podróży, postanowiliśmy przygotować coś fajnego i powiązanego z najnowszym dodatkiem. Sam w sobie, stary system był mało ekscytujący, dlatego wymyśliliśmy Ostateczne Wyzwanie Gauntera. Nie jest to idealny zamiennik dla Podróży, ale został zaprojektowany tak, by zapewnić graczom porównywalne nagrody oraz zachęcić do wypróbowania różnych frakcji i archetypów, które pojawiły się po premierze dodatku Pan Lusterko. Zmniejszenie nagród związanych ze zdobywaniem Połówek Koron było koniecznie aby zbalansować nagrody z Wyzwania. 

W takim razie nowy system jest mniej czy bardziej hojny niż Podróż?

Przyjrzyjmy się temu bliżej:

  1. Połówki Koron mają ten sam przelicznik co poziomy Podróży: 24 Połówki Koron = 2 Punkty Nagród
  2. Tygodniowy bonus z 3 zadań Podróży (po 20 Połówek Koron) został zastąpiony tygodniowymi zadaniami Wyzwania (po 30 Połówek Koron*). Dodatkowo, każdy etap Wyzwania jest o 1 dzień krótszy niż tydzień Podróży, co jest korzystniejsze dla graczy. 
  3. Dzienny bonus Podróży “Zasłużony Odpoczynek” (14 dodatkowych Połówek Koron dziennie) został zastąpiony przez piąte zadanie z Wyzwania — zostanie ono odblokowane po wykonaniu czterech pierwszych zadań. Można je wykonywać raz dziennie i otrzymać w zamian 1 Punkt Nagród.

Podsumowując — jeśli bierzesz aktywny udział w Ostatecznym Wyzwaniu Gauntera, system Dziennych Koron zapewni Ci taką samą (a nawet trochę wyższą) liczbę nagród tygodniowo co darmowy poziom Podróży. 

* Przez kilka pierwszych godzin Wyzwania, ze względu na błędną konfigurację, zadania dawały 20, zamiast 30 Połówek Koron. Błąd został naprawiony, a wszyscy gracze, którzy w międzyczasie wykonali zadania otrzymają zaległe nagrody. 

Czemu nie zostało to zakomunikowane wcześniej?

Z perspektywy czasu widzimy, że powinniśmy poświęcić temu tematowi więcej uwagi. Jak pewnie zauważyliście, mieliśmy problemy techniczne związane z aktualizacją 7.0, co skutecznie opóźniło całą naszą komunikację. Nie jest to jednak dostatecznie dobra wymówka — już wcześniej powinniśmy wyjaśnić Wam zmiany w działaniu systemu Dziennych Koron i ich powiązania z Ostatecznym Wyzwaniem Gauntera. Przepraszamy za zamieszanie i brak uprzedzenia Was o zmianach. 

Źródło: PLAYGWENT


Podziel się

Dodaj komentarz